Thursday, January 14, 2010

Borak borak

Beberapa bulan yang lepas gua ada jumpa kawan lama.


Gua borak borak, sembang sembang, kutuk kutuk, baca doa makan dan minum minum.
Sekitar lingkungan 45cm sekeliling kami dibasahi tempias air liur. Jika kena gaya sudut dan pencahayaan kat tempat kejadian tu, boleh terbentuk sebuah pelangi mini yang memaparkan 7 warna berlainan. Huh...


Pum pam pum pam, zass zasss and zasssss, kruk krak kruk krak...begitu rangup sekali acara perborakan kami.


Kesudahannya....kami balik. Takde apa apa input bermakna dan tiada juga moral yang boleh di ambil iktibar. Duit apatah lagi....abis duit pasal belanja dia ada la.


Owhh, cuma satu pengajaran yang boleh di ambil. Gua sudah rumuskan serta membuat perkiraan kalkulus mudah dalam minda gua;
"Jangan mengada-ngada klem bekas upline MLM lu yang dulu dulu dalam setahun tu, 7~8 bisnes dia promot kat lu...pastu jumpa kat mana mana lu ngaku dia kawan lama lu"







nota hujung : gua tak benci MLM...cuma menyampah kat orang yang salah pembawaannya...menyusahkan orang!
nota hujung 2: tak lepas2 lagi nak buat header baru untuk blog gua ni....nak tukar template pun tak tertukar2....haihhhh

2 comments:

Mimie.Candy Cane said...

huhuhu..sy pun same..pasal mlm,kwn2 yg brtaun x jmpe leh muncul..

Mie Master^G said...

begitulah resam dunia...
sabo je la, huhu