Friday, January 1, 2010

Azam

Gua ada sorang kawan yang nama dia Azam. Gua dan geng geng gua panggil dia Azam Uban. Dia ada seorang abang, abang dia kitaorang panggil Nizam Uban.


Jadi, secara asasnya.... "uban" tu membawa maksud beliau dua beradik tersebut mempunyai persamaan gelaran. Oh, gelaran tu sebenarnya untuk bapak beliau. Lupakan kisah gelaran tersebut....


Sebenarnya gua nak cakap yang gua juga punya azam seperti orang lain. Gua sangat percaya yang kawan gua bernama Azam tu juga punya azam baru jugak untuk tahun 2010 ini. Cuma gua bimbang azam gua tahun ini juga jadi macam azam tahun tahun yang sudah. Macam gampang juga tahap ke"fail"an azam gua sebelum ni.


Camna pun, gua mesti berazam bersungguh sungguh kali ini.....sungguh....sungguh....
zasssssssss....









p/s: di mana ada kemahuan, di situ ada jalan....

2 comments:

Mimie.Candy Cane said...

hehehehe..nampak gaya yang ni pun "gelap gambar" jugak...

Mie Master^G said...

haihhhh.....
hehehehe