Saturday, November 27, 2010

Dinding fesbuk

Anda sering tiada idea nak conteng kat wall fesbuk anda?
Kurang mendapat perhatian dari kawan2 fesbuk?
Berikut adalah contoh2 apdet wall status yang anda boleh pakai....

1. "Senak perut la, kentut kat sini kenkawan fb leh bau tak?"
2. "Makan megi mentah di kala ujan cenggini heaven jugak..."
3. "Kalau gua jutawan, gua nak bunuh Mark Zuckerberg"
4. "Saya suka kamu...ihik"
5. "Emmm, KLCC ke balak dowh?"
6. "Takde idea la nak tulis apa, ada sapa2 boleh tolong?"
7. "Jumpa anda di puncak kejayaan...yeahh"
8. "Baru kehilangan RM5 dari dompet, makhluk asing curi kot"
9. "Elehh...aku pun terer gak"
10. "Siapa nak ikut dia terjun bangunan?"

Ada berjuta lagi contohnya...(bayor la gua sejuta dua kalau nak, ok), cukup la disenaraikan
10 yang di atas sebagai panduan.

Sedikit tips, pastikan ayat2 anda berbaur sangap, ada sedikit provokasi, bombastik,
selitkan unsur pertanyaan sekali sekala, tonjolkan kepoyoan anda, ada unsur2 manja
dan mengada2...

Boleh???

No comments: