Thursday, December 10, 2009

Siri bercakap dgn henpon....

Ngennngggg...ngengggg...ngenggggggggg....bunyi ringtone solo November Rain kat henpon slide gua yang selalu hang tak pasal pasal. Macam celaka punya manja henpon jenis slide ni. Gua setting ringtone tu kat bunyi sms henpon gua. Gua baca...



"Pengumuman dr Syarikat SHELL MLSY SDN BHD. No'simkad anda Berjaya dalam Cabutan BERTUAH Rm15.000,00. U/Maklumat sila dail 012-8112560 Terimakasih"



Baru je gua doa2 moga ada orang bank in sejumlah wang besar kat gua tempoh hari. Gua melompat gumbira, berguling atas pasir pantai serta hampir azan kat surau...










nota hujung 1: gua tak tipu ok, gua mmg gembira...tapi bukan pasal gembira dpt SMS tu, gua gembira ngan xtvt timbilding gua kat PD...
nota hujung 2: macam celaka nahu dan struktur bahasa dari management SHELL tu kan utk bgtau kemenangan simkad gua kononnya...
nota hujung 3: gua reply kat bangsat tu, "tahniah juga pada anda, nombor telefon anda sudah di serahkan pada pihak polis...anda akan di buru dengan segera"

3 comments:

Siti Nur Aminah said...

ahahha....pesen bodo btul..guro tak mengagak.....mn org nk bg 15k saje2..mau kn jual bontot dlu

Adiey said...

hahaha..saya pun pernah dapat sms camni bro..tp saya reply balik dengan maki2 sopan..

Mie Master^G said...

aminah: tu la pasal...
NooZaidi: lu pasrah tak? hahah...